zaterdag 30 augustus 2008

Farbenmix Blog parade.

Via het Sancho forum hoorde ik van http://farbenmix.blogspot.com/ Farbenmix Blog parade. Wat een leuk idee zeg.


Ik zal me even voorstellen.


Mijn naam is Heidi. Ik naai nu zo'n 18 jaar. De eerste jaren naaide ik kleding voor mezelf. Toen mijn dochter werd geboren naaide ik eigenlijk alleen nog maar voor haar. Ze had vaak veel bekijks in haar zelf gemaakte kleding. Helaas heeft ze nu de leeftijd bereikt dat ze niet meer dezelfde smaak heeft als haar moeder. Toch blijf ik het heerlijk vinden om modellen te bedenken, met stof en kleuren te spelen. Dus wil ik nu voor anderen gaan naaien. Het is een wens van mij om over een tijdje een eigen web-winkel te beheren.


Dit shirt wil ik graag aanbieden voor de Farbenmix blog parade.




1 opmerking:

Steffi zei

Great Shirt and nice fabrics!

Groetjes,Steffi

slide show