dinsdag 10 maart 2009

Stoffen uit Zwolle

Woendag 4 maart ben ik naar Zwolle geweest en heb daar weer heerlijk ingeslagen. Weer veel meer mee genomen dan dat ik van plan was. Maar er was weer zoveel moois dat ik het niet kon laten liggen.

Van de stoffen hieronder wordt de Roos 5006A gemaakt voor Salí. De gekreukte stof wordt de jas en de stof met de rondjes wordt de voering. Voor knopen kon ik nog niet slagen dus die ga ik hier op de markt wel halen als ik zover ben.
Ik was van plan om effen rood te kopen met als voering een rood/witte ruit. Het is dus een beetje anders geworden.


Laatst heb ik een schattig zomerjurkje voor Salí gezien van het merk Geisha. Ik heb er aantekeningen van gemaakt en ga proberen het na te maken van de geel met grijze stof. De andere stof met het "tulp" motief is voor een rok voor mijzelf.



Ik heb een boel tricot mee genomen. Ik ben van plan om een boel leuke tops te maken voor deze zomer.
Ik ben ook geslaagd voor kreukstof voor de Bengh top die ik eerder had geplaatst. Ik heb twee stoffen mee genomen. Een groene met een soort kant er op gestikt. En een ruit.

Geen opmerkingen:

slide show