zondag 12 april 2009

Eerste paasdag

Vandaag, eerste paasdag hebben wij een heerlijke dag gehad. Vanmorgen zijn we er eerst met de fiets op uitgetrokken. Lekker fietsen en spelen rondom de Zanderplas in Nunspeet. We hadden Rosso (onze hond) ook mee. Hij heeft heerlijk gezommen in de Zanderplas. Helaas was ik het fototoestel weer eens vergeten.

Om het huis een beetje een paas stemming te geven ben ik vorige week aan de knutsel gegaan. Ik had op een aantal blogs prachtige kransen gezien die ik ook wel graag wou maken. Dit is het resultaat geworden.



Ook had ik nog een prachtige glazen schaal, ooit eens gekregen van mijn moeder, waar wat mee gedaan kon worden. En dat ziet er nu zo uit.




En door mijn Duitse achtergrond kan een paastak zeker niet ontbreken.


's Middag hebben de kinderen paaseieren gezocht bij opa en oma in de tuin. Het blijft toch altijd leuk om ze te zien zoeken. SalĂ­ speelt het spel goed mee. Want zij had samen met oma de eitjes verstopt.



Geen opmerkingen:

slide show