vrijdag 7 augustus 2009

Welke is het orgineel??

Mijn vriendin kocht vorig jaar op de Libelle beurs een schattig topje voor haar dochter. Mijn dochter zat toen nog in haar jongens-kleding periode dus hoefde ik niet aan te komen met iets schattigs. Maar gelukkig is die periode ook weer over gegaan. Inmiddels was de top te kleine geworden voor de dochter van mijn vriendin dus ik vroeg haar of ik hem even mocht lenen om hem na te maken.



De rechter top is het orgineel. De linker is mijn versie. Hij is iets anders geworden maar wordt gelukkig graag gedragen.

3 opmerkingen:

nelleke zei

Hoi Heidi
Wat een leuk hempje heb je gemaakt ziet er mooi uit
Groetjes Nellie

Nicole Claudia zei

Hij is superleuk geworden! Perfekt, hoor!

Groetjes, Collie

Patrick zei

Heel erg leuk! Welke patroon heb je gebruikt? Ik zoek hier namelijk naar. Heb een topic opgestart bij Sancho http://www.verenigingsancho.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=58927&p=701927#p701927

Groeten Wendy

slide show