dinsdag 29 september 2009

tricotfeest van het stoffenspektakel Zwolle

Ik wou nog even mijn buit laten zien van het stoffenspektakel. Thuis kwam ik er achter dat ik alleen maar tricot heb gekocht. (op voeringstof voor een jas voor Salí na)
Deze onderstaande stoffen (die met het vogeltje) ga ik voor mezelf gebruiken.






Deze onderstaande stoffen heb ik gekocht voor een shirt voor Salí. Ik ben er vandaag lekker mee aan de gang gegaan. Alleen de mouwen moeter er nog in en dan de zomen.
Ik moet zeggen dat hij leuk wordt.

7 opmerkingen:

Joozz zei

wauw! Je hebt wel erg mooie stoffen gekocht. Vooral die met dat vogeltje is schitterend.
Groetjes, Josette

Anoniem zei

Dat zou mij nu ook zomaar kunnen gebeuren. tricot dragt gewoon het fijnste!!

Groetjes Thea

Nicole Claudia zei

Je hebt een lekkere verzameling schitterende stoffen gekocht. Mooi hoor! Al die kleuren en die met dat vogeltje vind ik prachtig!

Groetjes, Collie

PeTrA zei

Heerlijk he al die stoffen! Mooie combi heb je gemaakt van de vogeltjestricot! Erg mooi die effen kleur erbij!
Wat ik ook al op mijn blog zei.. was gerust bij ons komen zitten hoor! Ik was met Arjanne (frunnik) en had Rosalie lekker thuisgelaten om rustig te kunnen snuffelen tussen al dat moois ;)

groetjes.. Petra

Mariette zei

Mooie stofjes heb je gekocht! Ik ben expres niet gegaan ;-) Dank je voor je compimentjes op mijn blog :-) Het ballonrokje heb ik trouwens gevoerd met een heel dun effen katoentje dat al tijden ongebruikt in m'n kast lag. Kwam nu goed van pas ;-)

Groetjes en veel plezier met je nieuwe aankopen!
Mariëtte

Zussies zei

Wauww wat een mooie tricots, je kunt weer even vooruit!

Groetjes Jenny

Margreeth zei

wow gave stoere tricots heb je gescoord. Ik heb alleen de blauwe linksboven, de rest niet gezien op het stoffenspektakel Rdam.

slide show