woensdag 23 december 2009

creatief bezig zijn

Ik ben deze week lekker aan het crea-bea-en geweest. Op een andere site zag ik deze ijsvormen. Heel simpel te maken en ze staan zo leuk. Helaas is er nu al niet veel meer van over. Maar dat geeft niet. Als het weer vriest maak ik ze weer.

De hanger in hartvorm met de pinda's is een probeersel. Groep 8 bij ons op school organiseert altijd een kerstmarkt. Van de opbrengsten doen ze leuke dingen op kamp. Volgend jaar zit mijn dochter in groep 8. Dus ik ben na de kerstmarkt van dit jaar thuis gekomen met allerlei ideeën. Dit jaar waren er lang niet zulke leuke dingen als het jaar ervoor. Vorig jaar hebben ze super goed verkocht (ik geloof een opbrengst van 1000 euro).
ik ben nu dus vast dingen aan het bedenken die we kunnen verkopen. Dit zal er vast 1 van zijn. Kost bijna niets (alleen een zak pinda's)
Mochten jullie nog goede ideeën hebben om te kunnen maken dan hoor ik het graat.


Geen opmerkingen:

slide show